.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف دستگاه مهم دولتي با سه معاون بازنشسته
يکي از دستگاه هاي مهم دولتي که نقش موثري در اجراي برنامه دولت دارد، از ساختاري غلط رنج برده و هم اکنون سه معاون مهم رييس اين دستگاه، از ابتداي سال جاري بازنشسته شده و با تاييد دولت، در سمت خود باقي مانده اند.

به گزارش شمال نیوز، خراسان در ویژه های خود نوشت:

کشف دستگاه مهم دولتي با سه معاون بازنشسته

بر اساس بررسي هاي يک نهاد نظارتي، يکي از دستگاه هاي مهم دولتي که نقش موثري در اجراي برنامه دولت دارد، از ساختاري غلط رنج برده و هم اکنون سه معاون مهم رييس اين دستگاه، از ابتداي سال جاري بازنشسته شده و با تاييد دولت، در سمت خود باقي مانده اند که اين موضوع نشان مي دهد مسئولان اجرايي تدبيري براي اصلاح اين موضوع و انتخاب افراد جايگزين نکرده اند.

دستور دولت درباره کارمندان در معرض ريزگرد

بر اساس ابلاغيه يکي از مسئولان ارشد دولتي به تعدادي از وزراي کابينه، مقرر شده است موضوع اصلاح ضرايب فوق العاده بدي آب و هوا براي کارمندان شاغل در مناطق متأثر از پديده ريزگرد شامل استانهاي ايلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سيستان و بلوچستان مورد بررسي کارشناسان قرار گرفته و نتيجه براي تصويب به هيئت دولت ارائه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 3 تير 1392
با سلام شمال نیوز محترم یکی از مسائل مهم استان و بلکه کشور تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار می باشد که رهبر معظم انقلاب هم در این باره بارها تذکر دادند. لطفاً شما بررسی فرمایید در همین استان مازندران که این همه تحصیل کرده بیکار در سطوح فوق لیسانس به بالاتر داریم چند تن از مدیران استانی و شهرستانی چندین سال است که باز نشست شده اند لیکن همچنان در پست مدیریتی یا معاونت دستگاه مشغول به کارند . مثلاً اداره کل ثبت احوال مازندران مدیرش چرا باید 10 و 11 سال بعد از باز نشستگی ادامه کار بدهد مگر واقعاً نیروی تحصیل مجربی در استان نداریم این اداره و یا ادارات دیگر مثل شیلات استان ، محیط زیست استان و شرکتهای دولتی استان را اداره کنند ؟! واقعاً دستگاه های نظارتی پس کجا هستند نکند این دستگا ها هم دچار این موضند . شمال نیوز لطفاً برای روشن شدن اذهان مردم این موضوع را مورد برسی قرار دهید شاید کمکی به بخش بیکاران استان بنماید.
نا شناس 4 تير 1392
آقا استانداری! با استاندار و معاونین بازنشسته از دستتون در رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.